A CAFM rendszer bevezetése során az első kézzelfogható eredmény általában az, hogy a döntéshozó pontos és naprakész információkat kap a rendelkezésre álló ingatlanállományról és tárgyi eszközökről.

Hatékony gazdálkodási, vagyonkezelési döntéseket csak akkor hozhatunk, ha pontosan tudjuk, mivel is gazdálkodunk valójában.

A CAFM bevezetése során komplett elektronikus tervtár, számítógépes építészeti tervdokumentáció készülhet. Ez nagyban egyszerűsíti a rajzok hozzáférését és naprakészen tartását a hagyományos, kézzel rajzolt tervlapokhoz képest. Az egyes szervezeti egységek vagy bérlemények alaprajzai, szerződéses adatai és az összes ide vonatkozó információ közös felhasználói felületen jelenik meg, ahol az adatok gyorsan hozzáférhetők és egyszerűen módosíthatóak. 

Ennek eredményeként:

01

Pontos és naprakész lesz a területnyilvántartás

02

Egyszerű és azonnali adathozzáférés válik lehetővé

03

Megbízhatóbb költség- és bevételi tervek készülhetnek

Kérje ajánlatunkat

Szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését? Keressen minket az alábbi elérhetőségek egyikén: